poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Konkurs - edycja I - wyniki

Wyniki – „Studium w szkarłacie”

Panie i panowie, dziewczęta i chłopcy, wspaniałe mole książkowe! Pierwszy konkurs organizowany przez „Pęd do kultury” dobiegł końca. Byłem mile zaskoczony ilością zgłoszeń. Serce rośnie, że nawet w wakacje nie zamierzacie odkładać książek na półki. Dzięki temu moja motywacja do przeprowadzania kolejnych tego typu zabaw zdecydowanie wzrosła.

 Poprawnych odpowiedzi było naprawdę dużo, ale zwycięzca może być tylko jeden. Moja magiczna cukiernica pomogła wyłonić szczęśliwą osobę, która już wkrótce będzie mogła zaczytywać się w przygodach Holmesa. Kto to taki? Napięcie narasta, każdy nerwowo pożera kolejne słowa. Czy mam przeciągnąć chwilę niepewność i opowiedzieć o dzisiejszym oberwaniu chmury nad Warszawą? Nie? Jesteście pewni? No dobrze, zatem nie przedłużając... Niech zabrzmią fanfary, „Studium w szkarłacie” wygrywa...

Marika Rataj


Brawa!

Na zakończenie wszystkim z osobna dziękuję za zainteresowanie i wspaniałą zabawę. Zachęcam oczywiście do kontynuowania przygody z „Pędem do kultury”. Nową właścicielkę „Studium w szkarłacie” prosiłbym o kontakt e-mailowy.

PS. Prawidłowe odpowiedzi na moje pięć pytań, których prawie zapomniałem wstawić J:

  1. O autorze: Autor przygód Sherlocka Holmesa urodził się w malowniczym Edynburgu.
  2. Książkowe I: Doktor Watson powrócił z II wojny afgańskiej (uznawałem oczywiście wojnę afgańską i inne wariacje J)
  3. Książkowe II: Oczywiście chodziło o Baker Street 221b.
  4. Tematyczne: Aktorem mającym to szczęście jest Benedict Cumberbatch.
  5. Blogowe: Chodziło o recenzję „Księżyców Jowisza” Alice Munro.

3 komentarze:

Nie wstydź się, podziel się opinią! :)